עם הוכחות בידיו: השגריר ארדן נחסם בפתח דיון אונר"א

    ישראל רובין No Comments on עם הוכחות בידיו: השגריר ארדן נחסם בפתח דיון אונר"א

    אנשי האבטחה מנעו משגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן להכניס לכנס אונר"א באו"ם כאשר בידיו היו הוכחות חותכות לאנטישמיות וההסתה שאונר״א מעודדת במוסדות החינוך שלה | ארדן תקף את העצרת ואמר: "האו״ם לא רק מוטה אלא גם סותם פיות"

    צילום: גלעד ארדן בפרופיל האישי
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: גלעד ארדן בפרופיל האישי

    שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן חושף הבוקר כי "בכניסה לדיון על אונר״א – אנשי האבטחה מנעו ממני להכניס הוכחות חותכות לאנטישמיות וההסתה שאונר״א מעודדת במוסדות החינוך שלה. בושה שבדיון באולם מספרים שקרים, ואת ההוכחות והאמת משאירים בחוץ. אמשיך להילחם על האמת שלנו."

    מאוחר יותר אמר ארדן: "אני מזועזע שהאו״ם מנע ממני כעת להציג תמונה המוכיחה שהמורים של אונר״א אנטישמיים ומסיתים. האו״ם לא רק מוטה אלא גם סותם פיות. מנכ״ל אונר״א אמר כאן שהוא גאה במורים שלו- אני לא אפשרתי לשקרים שלו להישאר ללא תגובה.

    אונר"א, ארגון שכפוף לנציבות האו"ם לפליטים (סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם לפליטי פלסטין במזרח הקרוב). הוקמה כגוף של האומות המאוחדות, האו"ם, על מנת לספק שירותים לפליטים פלסטינים. הסוכנות הוקמה בנפרד מנציבות האו"ם לפליטים (UNHCR), שמטרתה לטפל בכלל הפליטים בעולם, והיא סוכנות האו"ם היחידה המוקדשת לטיפול בקבוצה מסוימת של פליטים.

    צפו בדברי השגריר בפתח העצרת:



    0 תגובות